søndag 6. mars 2016

Debatt!

Jeg er invitert til debatt om norsk barnevern på Kåkå, Stavanger torsdag 10.mars klokken 19.00.
Kåkå - Kverulant Katedralen! på Sting i Stavanger.
Overskriften for debatten er:
     "Hva vil vi med det norske barnevernet, og hvorfor virker det            ikke for glassjenter?"
Jeg er invitert som en av to innledere. Den andre er journalisten Thomas Ergo (journalisten bak "Glassjenta").

Det er smigrende å bli invitert. Jeg har fått ti minutter. Det er ikke mye.
Jeg er bedt om å si noe med utgangspunkt i mitt innlegg i Aftenbladet straks etter reportasjen om "glassjenta".

Jeg har det for øvrig svært travelt for tiden, det blir ikke mye tid til blogg. Det jeg ønsker meg mest er at døgnet har flere timer. Får ikke tid til alt jeg ønsker å bruke tid på! Men jeg er optimist. Det siste er den nye stortingsmeldingen om fosterhjem. Skal bli interessant å følge den saken politisk.